13.11.12

My first purchase from ASOS!

When first told me about MB NET (the chance to create a virtual credit card, associated to your bank account, so you can buy stuff online - with my card I can only take money from the ATM and nothing more), my heart stopped. Finally I could buy online so many cool items I can't find in Portugal. After creating my virtual credit card, my first thought was "Let's take ASOS down betcheeeeees!!!!". And so did I. My first purchase was a beautiful spiked gold hair cuff and an amazing pair of earrings (on sale!!) from River Island. I was only expecting the package to arrive around Thursday or Friday, but it arrived earlier! It was such a surprise to receive it today! I opened the package like a baby on Christmas! Both items are really fashionable and I can't wait to wear them! What do you think? Do you like them?

Quando o me falou do MB NET (a possibilidade de criar um cartão de crédito virtual, associado a nossa conta, para podermos comprar coisas online - com o meu cartão só posso tirar dinheiro do multibanco e nada mais do que isso), o meu coração parou. Finalmente poderia comprar online tantas coisas de que gosto e que não existem cá em Portugal. Após criar o meu cartão de crédito virtual, o meu primeiro pensamento foi "Let's take ASOS down betcheeeeees!!!!". E assim o fiz. As minhas primeiras compras consistiram numa linda hair cuff dourada com picos e um par de brincos da River Island em saldos! Estava a espera de receber a encomenda por volta de Quinta ou Sexta, mas chegou mais cedo! Foi uma surpresa tão grande recebê-la hoje! Abri o pacote como um autêntico bébé no Natal! As duas coisas têem mesmo a minha cara e mal posso esperar por usá-las! O que acham? Gostam? 







6 comentários:

Purses in the Kitchen disse...

amazing choice!!!!



http://www.pursesinthekitchen.com/2012/11/firmoo-review.html

Lúcia disse...

Adoro o hair cuff!
xxxx

Z. disse...

l-o-v-e-i-t-! <3 nao duvido do teu bom gosto :D x

Anónimo disse...

Cool! I recently ordered some things too but I am a big fan of Asos since 2 years or so. It's great because they have much more individual things like H&M or Zara :)

xoxo, Conny
fashionvictress.com

Unknown disse...

i love the ring! it's amazing :)

xx
www.pretpenser.com
www.pretpenser.com

CONSUMÍNIMO disse...

Aww óptimas escolhas! :D
PARTICIPA NO GIVEAWAY http://consuminimo.blogspot.pt